رقابت قیمتی میان تولیدکنندگان فولادی
نوشته شده توسط : آهن پرایس

بررسی های صورت گرفته از سوی تحلیل گران آهن پرایس نشان می دهد که بازار آهن طی روز جاری با رقابت قیمتی میان تولیدکنندگان فولادی آغاز به کار کرد. در ساعات اولیه روز کارخانه راد همدان پیشتاز در حوزه اعلام قیمت ها بود و با ۲۰ تومان افزایش به ازای هر کیلو،قیمت میلگرد آجدار سایز ۱۲ خود را کیلویی ۴۹۹۵ تومان اعلام نمود. با گذشت چند ساعت، شاهد رقابت قیمتی میان کارخانه ها بودیم بطوری که روند کلی بازار متأثر از رقابتی که بر روی میلگرد آجدار نیشابور در بورس کالا بود، شکل گرفت.

میلگرد آجدار سایز ۱۲ کارخانه نیشابور با کیلویی ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به روز قبل، ۴۸۸۰ تومان اعلام گردید. این رقابت قیمتی موجب شد تا کارخانه هایی که یک ماه پایانی سال ۹۷ اعلام قیمت نداشتند نیز، وارد گردونه قیمت گذاری شوند. از این رو کارخانه کویر کاشان پس از یک دوره طولانی طی روز جاری اقدام به اعلام قیمت نمود و با افزایش چشمگیری نسبت به آخرین قیمت اعلامی خود، آغاز به فروش محصولات تولیدی خود نمود؛ در نتیجه میلگرد آجدار سایز ۱۲ کویرکاشان کیلویی ۴۹۵۰ تومان اعلام شد.

وضعیت بازار آهن در سال ۹۸ تا این لحظه با التهاب بسیاری همراه بوده است بطوری که افزایش قیمت در برخی مقاطع، بازار را برای ادامه التهابات موجود شارژ می کند. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، به دلیل افزایش قیمت های لحظه ای و بالا گرفتن رقابت میان تولید کنندگان، بسیاری از کارخانه ها فروش را بسته اعلام کردند. در نتیجه استارت افزایش قیمت ها در سال ۹۸ با فروش خوب فولاد خراسان طی روز جاری رقم خورد و پس از آن نیز به دیگر بخش ها سرایت کرد. این روند در خصوص تیرآهن ذوب آهن نیز صدق می کند چراکه شاهد افزایش حدود ۱۵ الی ۳۰ تومانی در هر شاخه بودیم.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: